Consument beloont TUI met Shopping Award Publieksprijs XL
Rijswijk, 29 maart 2019 - Tijdens het Shopping Awards Gala gisteravond in Grand Hotel Huis ter Duin, ontving TUI de Publieksprijs XL voor de beste webwinkel in de categorie Vakanties & Reistickets. Edwin Hof, Digital Director E-commerce TUI Group & Benelux, nam de award in ontvangst.
Trots
Edwin Hof: “Voor het tweede jaar op rij beloont de klant ons met deze mooie publieksprijs. We zijn hier extra trots op omdat het een echte publieksprijs is, tot stand gekomen op basis van uitgebreid klantonderzoek. Het is een beloning voor alle collega’s die elke dag werken aan het verbeteren van de digitale klantervaring op alle devices, van onze mobiele website tot aan de native app. Deze prijs motiveert enorm om de verbetering van de digitale klantervaring nog verder te accelereren.”
Shopping Awards
De Shopping Awards worden jaarlijks uitgereikt aan e-commercebedrijven die het beste scoren in hun vakgebied of categorie. Met de uitreiking van de awards beoogt de Stichting Shopping Awards een positieve bijdrage te leveren aan (e-)retail in Nederland. De Publieksprijzen XL werden uitgereikt in 11 productcategorieën. De winnaars zijn tot stand gekomen op basis van klantonderzoek onder klanten die een online aankoop deden in een webwinkel, online instore en/of via een app.