TUI kijkt terug op succesvolle Salesrun

TUI Salesrun najaar 2025

Het is inmiddels een beproefd concept: de TUI Salesrun. Ook dit jaar ging het salesteam het land in op bezoek bij partner reisbureaus. Om elkaar weer even te zien, informatie uit te wisselen en niet in de laatste plaats hun waardering uit te spreken. In totaal bezocht het team de afgelopen twee manden 160 reisbureaus door heel het land. 

Sebastiaan de Vries, Head of 3rd Party Sales TUI Nederland & België: “De Salesrun is altijd een van de hoogtepunten in het jaar. Het team is met veel plezier het land ingegaan om onze partners te ontmoeten, het laatste product nieuws met hen te delen en ze te bedanken voor de samenwerking. Een mooie manier om te laten zien dat we er zijn voor onze partners en onze betrokkenheid te tonen bij dit voor ons zo belangrijke verkoopkanaal.”

Ook de partners zijn enthousiast. Joey Meijer, Reisbureau Klooster Hoogezand: 
‘Face to face zaken bespreken en even dat persoonlijke contact heeft absoluut onze voorkeur. Daarbij hebben we natuurlijk de ‘TUI hug’ voor elk van het team, met plezier in ontvangst genomen’.   

TUI hug
Naar goed gebruik was er een ludieke attentie voor de partners. Deze keer in de vorm van een “TUI hug”; een  lekkere warme plaid voor de koude winteravonden. Het belangrijkste (product)nieuws werd op een interactieve manier gedeeld. In de vorm van speciale boardingpassen voorzien van QR codes die toegang gaven tot de verschillende presentaties, van onder andere RIU, Rixos en TUI Hotels & Resorts. En met verstopte letters in de presentaties konden ook nog eens mooie prijzen gewonnen worden.

Al met al een succesvolle Salesrun waar het sales team tevreden op terugkijkt.

Published on 17 November 2025